Kısa süre önce geçirdiği rahatsızlık nedeniyle hastanede tedavi altına alınan değerli saha komiserimiz Mehmet Boybey’in acı haberini derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız.
Türk futboluna ve amatör spor camiasına uzun yıllar boyunca özveriyle hizmet eden merhuma Allah’tan rahmet; ailesine, yakınlarına ve spor camiamıza başsağlığı ve sabır diliyoruz.
Mekânı cennet, ruhu şad olsun.
Gaziantep Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu









